ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Kalite Yönetimi organizasyon kültüründe topluca bir değişikliği gerektirir. Tüm çalışanların, proseslerin, bütün üretim araçlarının ve ürünlerin bütünleşik halde ele alınarak,kuruluşla bütünleşmesi ile rekabet gücünün sağlıklı bir şekilde artırılabilmesi mümkün olacaktır. Bu amaçla klasik Kalite Kontrol yaklaşımının dışında Toplam Kaliteye yönelik bir sistem olan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi dünya çapında kabul gören standardın son versiyonudur. • Kalite Tanımları • Kalite Yönetim Sisteminin gelişimi • Kalite Yönetim Prensipleri • Süreç Modeli • ISO 9001:2015 Maddeleri tanıtımı • Maddelerin yorumlanması ve uygulamalar. Bu eğitimin temel konu başlıkları olmaktadır. Kalite Yönetim Sistemi İç Denetçi Kalite Yönetim Sistemi kapsamındaki faaliyetlerin ve ilgili sonuçların planlanmış düzenlemelerle uyumlu olup olmadığı,bu düzenlemelerin etkin şekilde gerçekleşip gerçekleşmediği Kalite Yönetim Sisteminin önemli bir göstergesidir. Bu amaçla gerekli eğitimi almış ve yeterlilikleri kanıtlanmış personelin gerçekleştireceği sistematik ve bağımsız inceleme Kuruluş İçi Kalite Denetimi olarak adlandırılır. İç denetimlerin belirlenmiş kurallara uygun olarak yürütülmesi ISO 9001:2015 standardının olmazsa olmaz şartı olmaktadır. İç Tetkik kavramları ISO 9001:2015 maddelerinin denetim açışından yorumlanması Denetçi Görev ve sorumlulukları İç Denetim Planlanması ve Uygulanması Denetim sonrası faaliyetler, bu eğitimin temel konularıdır |